Kasulikku lugemist
BAIN – Elemendid, mis loovad kliendile väärtust
Ostuotsuse tegemisel hindavad kliendid toote/teenuse tajutavat väärtust ja võrdlevad seda küsitud hinnaga. Suur osa toodete/teenuste turundusest on keskendunud just hinna ümber, sest toote hinna muutus kajastub koheselt ettevõtte kasumis ja see on väga lihtsalt mõõdetav. Kuid selline lähenemine on ühekülgne ja jätab kõrvale kõik selle, mida kliendid küsitud hinna juures toote puhul hindavad. Kuigi seda ei ole võib olla nii lihtne üks-ühele mõõta, aitab seda ülesannet lahendada Bain ´i püramiid. Kuidas saada teada, mida kliendid toote puhul tegelikult oluliseks peavad? Kuidas pakkuda...
Eesmärkide seadmine – 3 aspekti, kust alustada
Kolm olulist aspekti, millele eesmärke seades mõelda. Midame tahame, miks me seda tahame ja kus on meie fookus.