Kasulikku lugemist
Ettevõtte strateegia koostamine – juhtide 10 väljakutset
Strateegia koostamine - mis saab valesti minna? Milliste väljakutsetega seisavad silmitsi juhid, kelle ülesanne on välja töötada organisatsiooni strateegia? Roger Martini (Rotman School on Management) läbiviidud uuringu tulemused näitavad, et: 67% juhtidest usub, et nende organisatsioonis on strateegia väljatöötamisega lood halvasti. Harvardi ärikooli professor David Collis on veelgi otsesem: "See on väike räpane saladus: Enamik juhte ei oska sõnastada oma äri eesmärki, ulatust ja konkurentsieeliseid. Ja kui nemad ei suuda, ei suuda seda ka keegi teine." Martini uuring toetab seda: 43...
SMART eesmärgid vs OKR – kumba süsteemi eelistada?
Sellest artiklist leiate ülevaate, mille poolest sarnanevad ja erinevad üksteisest OKR metoodika ja SMART eesmärgid. SMART mudel on populaarne meetod, mida paljud organisatsioonid kasutavad eesmärkide seadmiseks ja edu saavutamiseks. OKR on eesmärkide haldamise raamistik, mis aitab juhtidel juhtida oma meeskondi punktist A punkti B. Mis on OKR metoodika? OKR on meetodika, mis aitab seada fookust, suurendada organisatsioonide läbipaistvust ja meeskondade ühtekuuluvustunnet ning parandada strateegia kommunikatsiooni ja suurendada strateegia elluviimise tõenäosust. Inteli asutaja...
BAIN – Elemendid, mis loovad kliendile väärtust
Ostuotsuse tegemisel hindavad kliendid toote/teenuse tajutavat väärtust ja võrdlevad seda küsitud hinnaga. Suur osa toodete/teenuste turundusest on keskendunud just hinna ümber, sest toote hinna muutus kajastub koheselt ettevõtte kasumis ja see on väga lihtsalt mõõdetav. Kuid selline lähenemine on ühekülgne ja jätab kõrvale kõik selle, mida kliendid küsitud hinna juures toote puhul hindavad. Kuigi seda ei ole võib olla nii lihtne üks-ühele mõõta, aitab seda ülesannet lahendada Bain ´i püramiid. Kuidas saada teada, mida kliendid toote puhul tegelikult oluliseks peavad? Kuidas pakkuda...
Eesmärkide seadmine – kust alustada? + TASUTA juhend
Kolm olulist aspekti, millele eesmärke seades mõelda. Midame tahame, miks me seda tahame ja kus on meie fookus.